Tuesday 29 October 2019

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia dan Singapura Tahun 2020



MENCARI PENGEDAR SHAKLEE SEKITAR MALAYSIA DAN SINGAPURA / SINGAPORE?

VIVIX, RESV ATAU PRODUK SHAKLEE ?

ANDA BARU NAK MENCUBA?

TAK TAHU CARA PENGAMBILAN PRODUK SHAKLEE?


Jangan risau kerana semua stok kami dijamin stok baru dan juga fresh. Tarikh luput yang panjang kerana stok terbaru. Kami juga adalah Pengedar Sah Shaklee Berdaftar dan mempunyai Sijil Pengiktirafan dari Shaklee Malaysia.

Hai, Saya CikguNadd,Saya juga kerana sentiasa aktif hadir ke kelas nutrisi Pakar Pemakanan untuk mendapatkan info kesihatan berkaitan produk dan masalah. 
Saya merupakan Pengedar, Stokis, Agen Produk Shaklee dan Set Premium Terbesar Vivix, Res-V dan Produk Shaklee Seluruh Malaysia dan Singapura

Anda Perlukan Ready Stock?

Jangan bimbang, CikguNadd ada menyediakan perkhidmatan menghantar produk Shaklee terus kepada anda dengan kadar segera secara PERCUMA!!

Postage Seluruh Malaysia SETIAP HARI.


Anda hanya perlu klik nombor whatapps CikguNadd📲




Saya merupakan Team Pengedar, Agen & Stokis Shaklee Berpengalaman & Mendapat Bimbingan Pakar Nutrisi.Ya, mengapa perlu memilih Pengedar, Stokis & Agen yang hanya Touch and Go jika saya mampu menyelesaikan masalah anda secara berterusan sebelum, semasa dan selepas pengambilan produk.

8 KELEBIHAN/MANFAAT MENDAFTAR AHLI SHAKLEE RM35 SAHAJA



 (1) DAPAT BIMBINGAN CARA MAKAN YANG BETUL TERUS DARI PAKAR 

Anda bukan sahaja boleh tanya 1 soalan, malah SEMUA soalan yang bermain difikiran anda , anda boleh terus bertanya .Ianya sangat EXCLUSIVE kerana anda akan dapat PREMIUM CONSULTATION dan MONITORING sehingga berjaya. Kami juga sangat aktif berguru dengan doktor-doktor pakar & setiap bulan kami akan menghadiri Kelas-Kelas Nutrisi bersama PAKAR PEMAKANAN SHAKLEE.

(2) DAPAT CONSULTATION DAN PENGALAMAN DENGAN SHAKLEE

Latar belakang kami adalah merupakan pengguna produk Shaklee yang lahirnya hanya sebagai pengguna. Namun, apabila kami mendapat kesan positif daripada pengambilan produk Shaklee, kami bersepakat untuk menyebarkan kebaikan ini kepada semua masyarakat untuk memilih produk semulajadi dan premium.

 (3) DAPAT CASH REBATE (DUIT) SEHINGGA 21% .

Jika selama ini anda tak pernah menjadi ahli shaklee, anda hanya membeli Shaklee sahaja tetapi tak dapat apa-apa cash rebate. Now! dengan pembelian produk untuk makan sendiri aje anda akan dapat UV (akan di convert menjadi cash rebate ke akaun anda), best kan..geli-geli beli untuk diri sendir makan pun boleh dapat rebate/duit masuk ke akaun bank anda?

 (4) DAPAT VIP ACCESS KE CUSTOMER SERVIS SHAKLEE.

Apa juga soalan dan pertanyaan anda akan di layan dengan status VIP. So anda tak perlu ragu jika berlaku permasalahan. Inilah keistimewaan menjadi ahli shaklee dengan kami.

 (5) BOLEH BELI SENDIRI SECARA ONLINE/ CALL HQ TANPA MELALUI AGENT.

Anda selalu tak yakin bila beli dengan agent? tak perlu risau lagi sebab anda boleh membuat pembelian sendiri secara online.Hubungi Natrah untuk anda dapatkan ID SHAKLEE anda sendiri.Shaklee akan menyediakan system penghantaran direct dari hq Shaklee. Anda booking hari ni je 2-3 hari barang dah sampai siap dengan bungkusan Shaklee lagi tau..sangat exclusive.

 (6) DI JAMIN STOK TERKINI.

Anda tak perlu nak ragu sebab bila oder sahaja akan dapat stok yang baru bukan stock bawah katil atau stock dalam bonet kereta. Kualiti lebih terjamin dan FRESH dari Branch pada hari yang sama. Tarikh Tamat Tempoh yang lebih lama.

 (7) JEMPUTAN EXCLUSIVE DARI SHAKLEE UNTUK PEMERIKSAAN KESIHATAN.

Anda dapat layanan yang istimewa dan periksa tahap kesihatan diri direct terus dengan HQ Shaklee.

 (8) DAPAT MAKLUMAT EXCLUSIVE SHAKLLE BAGI PROMOSI DAN FREE GIFT.

Pihak Shaklee akan menwar-warkan promosi produk setiap bulan. So maklumat ini anda akan dapat direct terus dari Shaklee.















"Saya Cikgu Natrah Pengguna produk Shaklee sejak tahun 2015 sehingga sekarang. Cikgunadd merupakan Trusted Seller Produk Shaklee dan aktif buat khidmat COD Kepada pelanggan tersayang di sekitar Malaysia & Singapura setiap hari."
Kami mempunyai agen dan stokis aktif di seluruh Malaysia.







 


No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Johor Bahru (JB) dan Sekitar 010-4624120 CikguNadd (Amanah dan Trusted Seller)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Pengedar, Stokis, Agen Vivix Shaklee Johor Bahru & Singapore  yang sah dan terlatih dan  mempunya...

 
Copyright © 2019 CIKGUNADDSHARING. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.