Monday 24 December 2018

KENALI PENGEDAR AKTIF SHAKLEE JOHOR BAHRU DAN SELURUH MALAYSIA


Siapa Cikgunadd?



Hai, saya Puan Natrah binti Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Cikgunadd. Saya adalah pengedar dan leader shaklee yang komited untuk membantu para pelanggan dapatkan produk yang bersesuaian dengan masalah dan mengikut bajet.

InshaAllah, dengan setiap pembelian anda akan diberikan cara pengambilan yang betul malah dapat konsultasi berterusan seumur hidup dengan percuma. Talian whatsapp saya dibuka 24 jam untuk anda buat pertanyaan dan pembelian produk-produk Shaklee.

Merupakan Pengguna Shaklee sejak 2011 (sejak zaman universiti, UPSI)

Saya juga adalah pengguna produk shaklee yang bermula dengan set untuk penyembuhan masalah gastrik yang teruk. Alhamdulillah kini saya bebas masalah gastrik.

Dengan cara pengambilan yang betul, saya dapat kesan yang cepat dan selamat. Malah, sekarang saya terus menggunakan produk shaklee untuk Kesihatan Dalaman Vivix dan saya berjaya menyelesaikan masalah Breakout di muka yang teruk akibat salah memakai produk-produk pasaran yang Viral dan mengandungi bahan yang tidak selamat. 

Alhamdulillah, sekarang saya merupakan pengguna produk Vivix dan Youth yang tegar sejak awal Tahun 2018 dan telah membantu ramai pelangan yang mempunyai masalah kecantikan (Set Kecantikan Shaklee dan Youth), Ikhtiar hamil dan sakit lutut (Vivix)

Dimanakah Lokasi Saya?

"Saya dari Johor Bahru, tapi aktif buat khidmat COD Kepada pelanggan tersayang di sekitar Kampung Melayu Majidee, Larkin, Kempas, Bandar Baru Uda, Bandar Dato Onn, UTM skudai, Kangkar Pulai, Taman Molek, Kampung Bendahara yang banyak lagi.

Anda diluar Johor Bahru?

Jangan risau kita ada buat pos ke seluruh Malaysia by hand. Mesti anda nak beli dari pengedar yang dipercayai dan memberi after servis terbaik kan? Saya akan ambil stok dari Shaklee pada hari yang sama anda order, pengeposan akan dilakukan pada hari tersebut (Order sebelum 12PM) atau keesokkan harinya (Order Selepas 12PM)

Konsultasi seumur hidup secara percuma apabila anda membeli dengan Cikgunadd.
  •  Perundingan dengan pakar-pakar nutrisi berdaftar
  • Menerima latihan berterusan dari Shaklee
  • Stok Original dan Fresh dari Shaklee (Stok akan diambil pada hari yang sama anda order)
  • Jaminan Tarikh Tamat Tempoh produk yang panjang
  • Tracking number akan diberikan selepas pengeposan


Jadi, nak dapatkan atau ada pertanyaan mengenai produk shaklee? klik button 👇



Related image



No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Johor Bahru (JB) dan Sekitar 010-4624120 CikguNadd (Amanah dan Trusted Seller)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Pengedar, Stokis, Agen Vivix Shaklee Johor Bahru & Singapore  yang sah dan terlatih dan  mempunya...

 
Copyright © 2019 CIKGUNADDSHARING. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.